مزایای ثبت شرکت در کانادا
نوشته شده توسط : ali

مزیت اصلی تبدیل شدن به یک شرکت در کانادا، جدا از تعهدات شخصی و تجاری شما است. این بدان معنی است که شما نمیتوانید شخصا مسئول بدهی یا اقدامات شرکت باشید. بنابراین، اگر کسب و کار شما به سمت جنوب حرکت کند، امور مالی و دارایی های شخصی شما محافظت می شود. شما ممکن است این فکر را نکنید که نیاز به حفاظت در برابر مسئولیت دارید، اما اگر شما مسئول یک فرد هستید و مشتری شما را در نقض قرارداد معلق نگه می دارد، آیا می توانید به سرمایه گذاری شخصی خود را در معرض خطر برای برآورده کردن هرگونه ادعای مربوط به کسب و کار خود قرار دهید؟

مزایای دیگری که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

وجود مداوم : یک شرکت طول عمر نامحدود دارد؛ اگر شما کسب و کار یا سهامداران را می فروشید، کسب و کار ادامه خواهد یافت.
مالکیت موجودیت تجاری قابل انتقال است : از آنجا که نهاد طول عمر نامحدود دارد، می توانید کسب و کار خود را به فروش برسانید و یا به راحتی آن را دنبال کنید.
افزایش پول می تواند آسان تر باشد : کسب و کارهای ادغام شده می توانند سهام و عدالت را به منظور رشد رشد به فروش برسانند.
مزایای مالیاتی:هر نمونه منحصر به فرد است، اما شرکت ها می توانند از کاهش کسری تجاری کانادا (۱۶٪ از اولین ۲۰۰،۰۰۰ دلار درآمد مشمول مالیات) بهره مند شوند. شما همچنین می توانید پرداخت های مالیاتی خاصی را لغو کنید و از قوانین مالیاتی جدید یا مقررات مالیاتی کمتری بهره مند شوید.
اعتبار و ارزش کسب و کار خود را افزایش دهید : بسیاری از شرکت ها با قراردادهای فروش یا توافقنامه قرارداد با شرکت های غیر مجاز وارد نمی شوند. در این مورد، ادغام می تواند اعتبار و پتانسیل رشد شما را بهبود بخشد.
ثبت شرکت در کانادا و معایب گنجاندن
پول و کارهای کاغذی. فرایند ادغام و مدیریت یک نهاد شرکتی می تواند برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک، به صورت اداری چالش برانگیز باشد، و نیاز به پرونده و حسابداری بیشتر از مالکیت شخصی دارد.

همچنین می تواند ضعف مالیاتی باشد زیرا ممکن است شما نتوانید هیچ کدام از اعتبارات مالیاتی شخصی که به عنوان یک کسب و کار غیرقانونی وجود دارد اثبات کنید.

اصطلاح “مسئولیت محدود” نیز چیزی است که باید مورد توجه قرار گیرد، برای مثال، اگر شرکت برای یک وام تجاری درخواست می کند اما دارایی های لازم برای تأمین آن را ندارد، وام دهنده ممکن است به دنبال تضمین های شخصی از صاحب کسب و کار باشد – که با آن وظایف آشکار را به ارمغان می آورد.

ادغام کسب و کار در کانادا
مرحله ۱: نام کسب و کار خود را انتخاب کنید

بسیاری از بازرگانان تجارت الکترونیک قبلا نام خود را برای فروشگاه آنلاین یا محصول خود دارند. مهم است که جستجو کنید تا ببینید که آیا نام در اسرع وقت در دسترس است. اگر هنوز یک کسب و کار ندارید، در تصمیم گیری در مورد نام تجاری مراقب باشید .

مرحله ۲: شماره کسب و کار (BN) یا NEQ فقط کبک

شماره کسب و کار یک شماره حساب ۹ رقمی است که برای شرکت شما به دولت فدرال و ایالت استانی تعلق خواهد داشت. ثبت نامکنید
NEQ (Quebec Enterprise Number) مورد نیاز است اگر شما در کبک ترکیب کنید. بیشتر بدانید.
مرحله ۳: تصمیم بگیرید که در فدرال یا استان باشید

تمام مشاغل در کانادا دارای گزینه ای برای ادغام فدرال یا استان هستند. ادغام فدرال به شما اجازه می دهد تا در همه ولايات و سرزمین ها با همان نام تجاری کار کنید، اما گران تر و کار کمی برای راه اندازی و نگهداری سخت تر است.

ادغام استان به احتمال زیاد برای اکثر صاحبان کسب و کار تجارت الکترونیکی خارج از کانادا کافی است.

Incorporation فدرال:شما می توانید کسب و کار خود را به صورت فدرال با ثبت آنلاین (با ۲۰۰ دلار) یا پست الکترونیکی، فکس یا شخص (با ۲۵۰ دلار) ادغام کنید. اگر شما آماده هستيد، ميتوانيد به صورت آنلاین درخواست نماييد .
ادغام استان:شما می توانید کسب و کار خود را با اکثر استان ها و سرزمین های آنلاین ترکیب کنید. جای تعجب نیست که هر یک فرایند متفاوت دارد. من تمام پیوندها را برای شما قرار داده ام، بنابراین انتخاب کنید که کدام منطقه شما می خواهید ثبت نام کنید: آلبرتا ، بریتیش کلمبیا ، مانیتوبا ، نیوبرانزویک ، نیوفاندلند و لابرادور ، مناطق شمال غربی ، نوا اسکوشیا ، نونوووت ، انتاریو ، PEI ، کبک ، ساسکاچوان ، یوکان .
مرحله ۴: ثبت نام برای GST / HST

اگر کسب و کارتان در مجموع درآمد کل ۳۰،۰۰۰ دلار یا بیشتر باشد، شما باید برای یک حساب GST / HST ثبت نام کنید. بسیاری از بازرگانانی که درآمد کمتری دارند داوطلبانه ثبت نام می کنند، زیرا هنگامی که شما یک حساب GST / HST دارید، می توانید مالیات هایی را که به عنوان شرکتی که توسط دولت بازپرداخت می کنید دریافت کنید. دریافت حساب GST / HST خود.

اگر کسب و کار شما در کبک ثبت نام شده است، شما باید با درآمد Quebec ثبت نام کنید .

توجه: هنگام تصمیم گیری در مورد ترکیب، همیشه قبل از اینکه به نتیجه گیری برسید، به دنبال مشاوره حقوقی باشید. اشتباهات می تواند بسیار پرهزینه باشد.
سایر ساختارهای تجاری کانادا برای در نظر گرفتن

با توجه به مزایا و معایب ادغام، به یاد داشته باشید که در هنگام ساختن کسب و کار شما، گزینه های دیگری وجود دارد. اینکه کدام یک را انتخاب می کنید واقعا بستگی دارد به اینکه آیا می خواهید تنها به آن بروید یا با شرکا یا همکاران خود بروید.

در اینجا سه ​​گزینه دیگر ساختار تجاری در کانادا وجود دارد:

Sole Proprietorship

بسیار آسان برای راه اندازی و اجرا می باشد، با حداقل مقدار کاغذ، محبوب ترین در میان صاحبان فروشگاه جدید تجارت الکترونیکی.

اساسا، تنها مالک است و نه یک نهاد حقوقی

مالیات بر کسب و کار در سال مالیات بر درآمد فردی شما پرداخت می شود و شما شخصا مسئولیت بدهی ها، اقدامات و وظایف کسب و کار شما را بر عهده دارید.

 

مشارکت در کانادا
رفتن به کسب و کار با یک دوست؟ به دنبال ترکیب منابع مالی؟ مشارکت ممکن است گزینه مناسب باشد. مانند یک شرکت خصوصی، بین شما و کسب و کار شما اختلاف قانونی وجود ندارد، اما این بدان معنا نیست که شما نباید پایگاه خود را به صورت قانونی پوشش دهید. با کمک یک وکیل اطمینان حاصل کنید که قرارداد مشارکت رسمی را برای محافظت از هر دو منافع خود و اطمینان حاصل کنید که یک طرح متقابل برای انحلال یا پیروی از کسب و کار باید هر دو شریک می خواهید حرکت کنید.

اگر مشارکت به طور مساوی بین شرکا تقسیم نشده باشد، شما ممکن است مشارکت محدودی را در کسب و کار در نظر بگیرید که به شما سهم سود را می دهد اما شما را از کنترل مستقیم یا مدیریت کسب و کار حذف می کند.





:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: